Seminare
Seminare

IBM W7L165G - Building Advanced Intelligent Virtual Agents in IBM watsonx Assistant

Seminar - Cegos Integrata GmbH

Overview

The overall intention of watsonx Assistant is to enable the user to interact from anywhere and to engage with any company data.

 

This course enables the student to create watsonx Assistant instances that resolve multiple user tasks through the access of channels like webchat, telephone and third-party customer service applications like GENESYS and custom extensions that hold proprietary real time data, as well as, provide generative AI interactions.

 

A persona and its personality are important chrematistics of the users' interaction. Emotions, tone, language can call impact a user' s experience and thus the company' s image.

 

Actions contain steps which begin with conditions that evaluate user, session, and extension variables and decide whether specific steps should run or not run. 

 

Primary actions can orchestrate a complex system of tasks by sending users to subactions and their requests to different custom extensions.  Journeys provide the user with assistance to complete complex tasks already available in a web site using the techniques of Show, Tell, and Do. The user can switch between chat and web site functionality and back to chat using a number of different tools like images, text, video, and interactive iFrames.

 

watsonx Assistant includes the preview function which provides a number of debugging tools which allow the practitioner to find the value of ...

Termin Ort Preis*
firmenintern auf Anfrage auf Anfrage
*Alle Preise verstehen sich inkl. MwSt.

Detaillierte Informationen zum Seminar

Inhalte:

Course Outline

  • watsonx Assistant interface
  • Architecture
  • Journeys
  • Integrations: Channels and Extensions
  • Enterprise Management
  • Generative AI 
  • Course summary

Objective

After completing this course, you should be able to:

  • Explain functionality of watsonx Assistant
  • Explain architecture
  • Create new actions, upload existing actions, edit them, download as backup
  • Add phone channel using Watson Speech to Text and Text to Speech
  • Create, add, and run custom extension 
  • Debug existing action
  • Understand management
Dauer/zeitlicher Ablauf:
6 Stunden
Teilnahmevoraussetzungen:

Prerequisites

 

Lehrgangsverlauf/Methoden:
presentation, discussion, hands-on exercises
Zielgruppe:

Audience

This course is designed for students who have completed Introduction to Intelligent Virtual Agents with IBM Watson Assistant (beginner) and Building Intelligent Virtual Agents with IBM Watson Assistant (intermediate). Or, for students who have had experience with the new Watson Assistant or watsonx Assistant. 

Seminarkennung:
30601
Nach unten
Nach oben
Wir setzen Analyse-Cookies ein, um Ihre Zufriedenheit bei der Nutzung unserer Webseite zu verbessern. Diese Cookies werden nicht automatisiert gesetzt. Wenn Sie mit dem Einsatz dieser Cookies einverstanden sind, klicken Sie bitte auf Akzeptieren. Weitere Informationen finden Sie hier.
Akzeptieren Nicht akzeptieren









Um Spam abzuwehren, geben Sie bitte die Buchstaben auf dem Bild in das Textfeld ein:

captcha



Bei der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten im Zusammenhang mit der Kontaktfunktion beachten wir die gesetzlichen Bestimmungen. Unsere ausführlichen Datenschutzinformationen finden Sie hier. Bei der Kontakt-Funktion erhobene Daten werden nur an den jeweiligen Anbieter weitergeleitet und sind nötig, damit der Anbieter auf Ihr Anliegen reagieren kann.







Um Spam abzuwehren, geben Sie bitte die Buchstaben auf dem Bild in das Textfeld ein:

captcha